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Marketing

25  Treffer  für „Contributions to Management Science“


    Aust Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management

    A Game-Theoretic Analysis
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-38442-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Aust Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management

    A Game-Theoretic Analysis
    2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-11625-9
    Medium: Buch
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    Falkenreck Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

    Measuring and Modelling Approaches
    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: Physica
    ISBN: 978-3-7908-2356-1
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Falkenreck Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

    Measuring and Modelling Approaches
    2010
    Verlag: Physica-Verlag HD
    ISBN: 978-3-7908-2811-5
    Medium: Buch
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    Dabade / Wankhade Quality Uncertainty and Perception

    Information Asymmetry and Management of Quality Uncertainty and Quality Perception
    2010
    Verlag: Physica-Verlag HD
    ISBN: 978-3-7908-2822-1
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Wankhade / Dabade Quality Uncertainty and Perception

    Information Asymmetry and Management of Quality Uncertainty and Quality Perception
    1. Auflage 2010
    Verlag: Physica
    ISBN: 978-3-7908-2194-9
    Medium: Buch
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    Ramšak Social Impact of Wine Marketing

    The Challenge of Digital Technologies to Regulation
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-89226-5
    Medium: Buch
    60,98 € (inkl. MwSt.)
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    Ramšak Social Impact of Wine Marketing

    The Challenge of Digital Technologies to Regulation
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-89223-4
    Medium: Buch
    85,59 € (inkl. MwSt.)
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    Hintze Value Chain Marketing

    A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-38478-8
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Hintze Value Chain Marketing

    A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance
    2015
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-11375-3
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Alserhan / Dana / Ramadani Strategic Islamic Marketing

    A Roadmap for Engaging Muslim Consumers
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-98159-4
    Medium: Buch
    181,89 € (inkl. MwSt.)
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    Ratten / Marques / Jones Sustainable Entrepreneurship

    The Role of Collaboration in the Global Economy
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-12344-4
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Jauch Uniform Across-the-Board Promotions

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-319-38310-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Merchant The New Frontiers of International Business

    Development, Evolving Topics, and Implications for Practice
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-06005-2
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Sroka Perspectives on Consumer Behaviour

    Theoretical Aspects and Practical Applications
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-47379-2
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
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    Jauch Uniform Across-the-Board Promotions

    2014
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-319-07114-5
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Ratten / Marques / Jones Sustainable Entrepreneurship

    The Role of Collaboration in the Global Economy
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-12341-3
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Veenendaal Toward a Better Understanding of Rule-Breaking Market Behavior

    Insights from Performance Breakthroughs in Sports
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-16109-5
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Berghaus Conspicuous Employment

    Theory, Measurement, and Consequences of Prestigious Employer Preference
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-37700-7
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Cahill Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships

    Findings from Studies in Germany and the USA
    2007
    Verlag: Physica-Verlag HD
    ISBN: 978-3-7908-1903-8
    Medium: Buch
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    Merchant The New Frontiers of International Business

    Development, Evolving Topics, and Implications for Practice
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-031-06002-1
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Veenendaal Toward a Better Understanding of Rule-Breaking Market Behavior

    Insights from Performance Breakthroughs in Sports
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-16106-4
    Medium: Buch
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    Grieco Consumer Behavior in the Sharing Economy

    Adoption, Engagement, and Post-Usage Dynamics
    2024
    Verlag: Springer Nature Switzerland
    ISBN: 978-3-031-76278-9
    Medium: Buch
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    Sroka Perspectives on Consumer Behaviour

    Theoretical Aspects and Practical Applications
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-47382-2
    Medium: Buch
    192,59 € (inkl. MwSt.)
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    Berghaus Conspicuous Employment

    Theory, Measurement, and Consequences of Prestigious Employer Preference
    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-37703-8
    Medium: Buch
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